اجاره سند برای تعزیرات

سند اجاره ای برای تعزیرات

در مقالات قبلی به کرات در مورد زمینه کاری گروه راه‌گشا (سند اجاره‌ای- اجاره سند- وثیقه- سند برای زندانی- سند برای مرخصی زندانی- سند برای دادگاه- سند برای دادسرا- سند برای وثیقه- وثیقه ملکی- سند ملکی برای وثیقه- سند ملکی برای آزادی زندانی- سند ملکی برای مرخصی زندانی– سند ملکی برای دادگاه- سند ملکی برای دادسرا – …) صحبت کردیم و در مورد لزوم اجاره سند به طور مفصل توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از زمینه‌های جرم و مراحل اجاره سند برای آن صحبت کنیم.

قطعا در فضای مجازی و اخبار و رسانه‌ها بارها و بارها حتی به صورت روزمره با واژه تعزیرات برخورد داشته‌اید. شاید هنوز عده‌ای از شما عزیزان به خوبی با این واژه آشنا نباشند لذا هدف ما از این مقاله آشنایی کلی شما عزیزان با این واژه است.

تعزیرات یعنی چه؟

واژه تعزیرات به دو معنی به کار می‌رود:

۱) برخی از تخلفات در زمینه اصناف و اقتصاد که در قانون تعزیرات حکومتی به طور مفصل و مشروح در مورد آنها و شرایط و مواد تبصره‌های آنها صحبت شده‌است.

۲) سازمان تعزیرات حکومتی که درواقع وظیفه آن رسیدگی به همان تخلفات و جرم‌های ذکر شده در بالا می‌باشد.

نحوه ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی 

۱)حضوری

۲)سامانه اختصاصی سازمان مذکور

شماره تلفن 135

در همه کشورها و در هر جای کره خاکی یک سری الفاظ و کلمات و عبارات مشترک بوده و یک معنی واحد دارد این موضوع در مورد جرایم و قوانین نیز صدق می‌کند مثلا دزدی در همه جا به یک معنی است و تفاوتی ندارد.

اما در هر کشور و جامعه‌ای یک سری الفاظ و عبارات و اصطلاحات (در زمینه حقوقی و کیفری) وجود دارد که مختص همان جامعه است در کشور ما نیز چنین است و فرقی با دیگر نقاط دنیا ندارد.

یکی از این واژه‌ها تعزیرات است.

همانطور که اشاره کردیم در زندگی روزمره و اخبار و رسانه بارها و بارها این واژه را شنیده‌ایم و با آن برخورد داشته‌ایم.

لزوم آشنایی و آگاهی از تعزیرات

در زندگی  عادی و روزمره همه ما با تخلفات صنفی روبرو بوده‌ایم. سوپرمارکتی که برخی اجناس را با قیمتی بیشتر از نرخ مصوب ارایه می‌کند یا راننده تاکسی که کرایه بیشتری طلب می‌کند یا مغازه‌داری که جنس تاریخ گذشته دست مشتری می‌دهد و … .

تمامی اینها جز تخلفات صنفی محسوب می‌شوند و همه ما در زندگی روزمره خویش بارها و بارها با آنها مواجه شده‌ایم.

پس لازم است که بدانیم در چنین مواردی باید چه کاری انجام دهیم.

در چنین مواقعی باید به سازمان تعزیرات حکومتی مراجعه کنیم و با اطلاع‌رسانی به مرجع ذیربط سعی در جلوگیری از ادامه تخلفی بنماییم.

تخلفات مربوط به تعزیرات حکومتی

به طور مختصر به برخی از مواردی که رسیدگی به آنها در حوزه اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی است اشاره می‌کنیم:

گرانفروشی- کم‌فروشی- احتکار- عرضه کالای قاچاق- عدم درج قیمت- عدم صدور فاکتور- عدم ثبت پروانه کسب واحد صنفی- فروش اجباری یک کالا با کالای دیگر.

سازمان تعزیرات حکومتی زیرشاخه کدام سازمان است؟

 سازمان تعزیرات حکومتی یک سازمان دولتی است که وزارت دادگستری کشور وظیفه رسیدگی و کنترل آن را بر عهده دارد.

در واقع رییس سازمان تعزیرات معاون وزیر دادگستری کشور است.

وظیفه سازمان تعزیرات

رسیدگی به تخلفات بهداشتی  درمانی- تخلفات صنفی- تخلفات قاچاق کالا و ارز- تخلفات املاک و زمین و مسکن- تخلفات مربوط به اجرا کردن هدفمند کردن یارانه‌ها و … .

حال که به طور مختصر با ماهیت و کار سازمان تعزیرات همچنین مواردی که رسیدگی به آنها در حیطه کاری این سازمان می‌باشد آشنا شدیم به موضوع اصلی و زمینه کاری خودمان بازمی‌گردیم یعنی اجاره سند و سند اجاره‌ای.

اجاره سند برای تعزیرات حکومتی

در جرایم مربوط به اصناف و اقتصاد (تعزیرات) نیز در برخی موارد با توجه به نوع و شدت  تخلف انجام شده برای شخص حقیقی یا حقوقی خاطی جریمه (مالی یا حبس) در نظر گرفته می‌شود.

در برخی موارد (مدت زمان انتظار تا تشکیل دادگاه و صدور رای توسط قاضی محترم پرونده- تامین مبلغ جریمه – تلاش برای جلب رضایت شاکی یا شاکیان پرونده و . . .) ممکن است متهم یا مجرم بخواهد از حق مرخصی خود (با توجه به قوانین موجود در این زمینه ) استفاده کند در چنین مواردی باید مبلغ یا مورد تعیین شده توسط قاضی پرونده را که به آن وثیقه ‌گفته می‌شود تامین کند و به عنوان امانت نزد دادگاه یا دادسرا بسپارد تا بتواند از زندانی رها شود.

همانطور که قبلا بارها توضیح دادیم در چنین مواردی اگر نزدیکان و خانواده و بستگان فرد متهم یا مجرم خود دارای وثیقه تعیین شده توسط قاضی محترم پرونده باشند که مشکل حل شده است اما اگر فاقد وثیقه مورد نظر باشند با عباراتی همچون وثیقه برای مرخصی زندانی٬ وثیقه گذاشتن برای زندانی٬ گذاشتن سند برای زندانی٬ وثیقه برای آزادی زندانی٬ وثیقه برای مرخصی زندانی روبرو خواهند شد و حتی در شرایطی علاوه بر اینها با عباراتی همچون اجاره سند برای دادسرا و اجاره سند برای دادگاه ٬ سند ملکی اجاره‌ای ٬ سند اجاره‌ای برای زندانی ٬ اجاره سند ٬ اجاره انواع سند و قیمت سند اجاره‌ای برای دادسرا و سند اجاره‌ای برای مرخصی زندانی نیز روبرو می‌شوند والبته عبارات ثانویه که در بالا ذکر کردیم زمانی به وجود می‌آیند که مجرم یا خانواده و نزدیکانش فاقد سند و وثیقه تعیین شده توسط قاضی محترم پرونده باشند.

در اینجا با عباراتی همچون اجاره سند و وثیقه روبرو می‌شویم. در چنین شرایطی فرد مجرم یا متهم باید به اجاره سند و وثیقه روی بیاورد تا بتواند از حق مرخصی خویش استفاده کند.

شرایط سند ملکی برای وثیقه در جرایم تعزیرات

آیا هر سندی مناسب سپردن جهت وثیقه برای دادگاه و دادسرا است و یا باید دارای شرایط خاص و مشخصی باشد؟

اولین قدم در وثیقه گذاشتن برای زندانی و همچنین ارائه سند برای دادسرا و دادگاه داشتن سندی دارای شرایط و ارزش اعلام شده توسط قاضی محترم پرونده است.

تامین وثیقه برای دادگاه و تامین سند برای دادسرا دارای سلسله شرایط مشخص و مدونی است. قرار وثیقه مشخص شده برای زندانی از جانب دستگاه رسیدگی کننده به پرونده می‌تواند شامل سند ملکی یا کفالت یا فیش حقوقی و … باشد. که در این مقاله ما در مورد شرایط سند ملکی برای وثیقه  (زمینه کاری تخصصی گروه اجاره سند ره‌گشا) خواهیم پرداخت.

پس از تعیین وثیقه توسط قاضی محترم پرونده و در شرایطی که فرد متهم یا مجرم قادر به ارایه وثیقه مورد نظر نباشد به ناچار به موسسات و شرکت‌های اجاره سند مراجعه خواهندکرد که در چنین شرایطی اولین قدم اطمینان از صحت کار و درستی معاملات شرکت مزبور خواهد بود.

(خرسندیم که با گروه اجاره سند راه گشا با سابقه‌ای بیش از یک دهه و البته سابقه‌ای درخشان و بدون هیچ مورد نارضایتی در کنار شما عزیزان بوده‌ایم تا بتوانید عزیزان دربند و گرفتارتان را به آغوش خانواده خویش بازگردانید.)

قدم بعدی اقدام برای عقد قرارداد (آگاهی از انواع سند و صحت و درستی و جعلی نبودن سند ارایه شده ) خواهد بود.

و البته به این نکته نیز باید توجه داشت که این قرارداد نیز مانند هر قرارداد دیگری دو طرف معامله دارد و باید برای هر دو طرف رعایت انصاف و عدالت بشود.

در مورد فرد اجاره کننده سند اطمینان از صحت سند و قیمت ارایه شده و برای فرد سندگذار نیز اطمینان از مبلغ دریافت شده و متواری نشدن فرد زندانی پس از آزادی از اهمین ویژه‌ای برخوردار است.

در گروه اجاره سند ره‌گشا ما همواره در کنار شما عزیزان خواهیم بود تا بتوانید بدون کوچکترین نگرانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ممکن اقدام به اجاره سند نموده و عزیزانتان را به آغوش خویش بازگردانید.

زمینه کاری گروه اجاره سند ره‌گشا:

سند اجاره‌ای در تهران و شهرستانها

سند اجاره‌ای حومه تهران

اجاره سند در بوشهر

اجاره سند در رشت و حومه

اجاره سند در مازندران

اجاره سند در همدان و نهاوند و . . .

اجاره سند در خرم‌آباد و لرستان

تهیه سند برای زندانی تعزیرات حکومتی

اجاره سند برای جرایم مالی

اجاره سند برای جرایم کیفری

سند اجاره‌ای برای جرایم صنفی

سند اجاره‌ای برای دادسرا

سند اجاره‌ای برای دادگاه

اجاره سند برای مرخصی زندانی

اجاره سند برای مرخصی زندانی در تهران و شهرهای اطراف

اجاره سند برای زندانی تعزیرات در بوشهر

اجاره سند برای زندانی تعزیرات در همدان و نهاوند و حومه

اجاره سند برای زندانی تعزیرات در رشت

اجاره سند برای زندانی تعزیرات در خوزستان

و . . .

در پایان شرکت تامین وثیقه راهگشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان و خوش نام در زمینه سند اجاره‌ای و تامین وثیقه و قرار وثیقه همواره کنار شما عزیزان بوده و برای یافتن جواب سوالات خویش در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانید از راه‌های ارتباطی (واتساپ – تلفن – مراجعه حضوری) با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند شوید.

کلیه کارها و اعمال انجام شده در موسسه راه‌گشا طبق قوانین مصوب دستگاه قضایی کشور اجرا خواهد شد و شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده در این راه پر از دلواپسی کارهای خود را به تیم ما بسپارید تا هرچه سریعتر عزیزانتان را به آغوش امن خانواده خویش بازگردانید.

باشد که روزی برسد که در ایران عزیز و پهناورمان نه جرم و بزهی اتفاق بیفتد نه به مظلومی جفا شده و نه مجرمی خواسته یا ناخواسته اسیر و گرفتار شود.

4.4/5 - (9 امتیاز)
Call Now Button