قرار وثیقه

مراحل تامین وثیقه و اجاره سند

اجاره سند در دادگاه برای دلایل متعددی استفاده می‌شود. اگر متهم نخواهد به زندان برود، نیاز به وثیقه دارد که در اختیار مراجع قرار دهد.

برای حل مشکل تهیه وثیقه از بستگان خود می‌تواند کمک بگیرد و اگر امکان نداشته باشد برای تهیه سند باید به مراکز تهیه سند اجاره مراجعه کند که نیازهای متهمین را پوشش می‌دهند.

اگر فرد در زندان بماند برای پیگیری مشکلاتش موانعی وجود دارد اما اگر متهم در بیرون از زندان باشد می‌تواند مشکلاتش را حل نماید به همین دلیل اجاره سند و یا تهیه وثیقه از مراکز مربوطه بهترین راه‌حل می‌باشد.

اجازه سند در دادگاه مانند کارهای قانونی دیگر دارای قواعد و قوانین خاص خود می‌باشد که باید به صورت دقیق طی شود.
و سپردن همان سند اجاره‌ای یا وثیقه به دادسرا طی مراحلی که خواست مراجع است انجام می‌شود زیرا دادگاه یا دادسرا یا تعزیرات حکومتی معمولا سند مسکونی که تمامی مراحل قانونی را طی کرده می‌پذیرند.

حل مشکل

ما راهگشای شما هستیم. در این خصوص جهت تامین وثیقه و سند مسکونی تهران و حومه و شهرستان که مورد تایید کارشناسان دادگاه یا دادسراباشد اگر متناسب با جرم باشد مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

وثیقه به عنوان ضامن است که می‌تواند به صورت یک دارایی غیر منقول و مبلغ مالی باشد که در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرد.

یکی از مواردی که در این زمینه وجود دارد این است که زمان اعتبار این وثیقه باید مشخص شود. این یکی از مطمین ترین راه‌های موجود قوانین آیین دادرسی کیفری است. از مزیت‌های سپردن وثیقه به مراجع قضایی و آزادی متهم این است که می‌تواند به راحتی به کارهای خود برسد و عمر خود را بی‌جهت در زندان سپری نکند و در این راستا تمام تلاش خود را برای مختومه شدن پرونده اتهامی به انجام برساند.

دراین زمینه از صفر تا صد تهیه، تامین و قرار وثیقه همراه و همگام شما هستیم.

به امید آزادی تمام زندانیان.

امتیاز این مطلب
Call Now Button