وثیقه و سند اجاره ای

وثیقه و سند اجاره ای فوری با مناسب ترین قیمت

در دنیای امروزی که دنیای تکنولوژی و اطلاعات و داده‌هاست و در رسانه‌ها اعم از فضای مجازی و روزنامه‌ها و خبرنامه‌ها بارها و بارها ممکن است با عباراتی همچون اجاره سند- سند اجاره‌ای- اجاره سند برای زندانی- اجاره سند برای دادگاه- اجاره سند برای دادسرا- اجاره سند برای مرخصی زندانی- اجاره سند برای متهم- سند اجاره‌ای برای زندانی- سند اجاره‌ای برای دادگاه- سند اجاره‌ای برای دادسرا- وثیقه- اجاره وثیقه وثیقه برای زندانی- وثیقه برای مرخصی زندانی- وثیقه ملکی برای زندانی– وثیقه ملکی برای دادگاه- وثیقه ملکی برای دادسرا- هزینه اجاره سند- سند اجاره‌ای برای تهران- اجاره سند در تهران- اجاره سند برای شهرستان- … مواجه شده باشیم.

افراد جامعه در این مبحث به دو دسته تقسیم می‌شوند:

۱- افرادی که با این عبارات آشنا بوده و به نحوی با آنها برخورد داشته‌اند.

۲- افرادی که هیچ پیش‌زمینه ذهنی در مورد اجاره سند و عبارات وابسته به آن ندارند.

افرادی که با این عبارات آشنایی دارند یا شرکت‌ها و موسسات سندگذار می‌باشند ویا خود فرد سندگذار و یا به دلیلی نیاز به اجاره سند داشته و از آن استفاده کرده‌اند.

در اینجا روی سخن ما با افرادی است که هیچ آشنایی با این عبارات و لزوم اجاره سند- سند اجاره ای- اجاره وثیقه و . . .  ندارند.

این مطلب را نیز بخوانید: اجاره سند برای دادگاه

و سعی می‌کنیم به صورت مختصر اما جامع و کامل کلیاتی را به این عزیزان ارایه دهیم.

از اجاره سند برای اهداف متعددی استفاده می‌شود اما نقطه اشتراک همه این موارد که در این مقاله ذکر خواهد شد یک نکته مشترک است و آن هم این موضوع می‌باشد که فرد یا افرادی که نیاز به اجاره سند یا سند اجاره‌ای پیدا می‌کنند خود یا یکی از افراد خانواده و یا دوستان و بستگان و آشنایانشان ملک مورد نظر را برای گذاشتن وثیقه ندارند. و یا ملکی با ارزش مورد نیاز را ندارند.

از اجاره سند یا سند اجاره‌ای یا همان وثیقه برای مواردی همچون مرخصی زندانی- آزادی زندانی- گرفتن وامتاسیس فروشگاه‌ها و موسسات و شرکت‌های زنجیره‌ای همچون رفاه یا جانبو و . . . – رفتن به سفرهای خارجی برای افرادی با شرایط خاص همچون سربازان و . . . استفاده می‌شود که در گروه اجاره سند راه‌گشا ما فقط با مورد قضایی (سند برای مرخصی زندانی- وثیقه برای مرخصی زندانی- سند برای دادگاه- سند برای دادسرا- سند برای آزادی متهم سند برای آزادی زندانی- وثیقه برای مرخصی- وثیقه برای دادگاه وثیقه برای دادسرا- . . . ) سروکار داریم و فقط در این موارد به  صورت تخصصی بیش از یک دهه است که فعالیت داشته و پاسخگوی شما هم میهنان عزیزمان هستیم.

سند اجاره ای برای جرمهای مختلف

در انواع جرم می‌توان برای مرخصی و آزادی زندانی اعم از متهم یا مجرم از گذاشتن وثیقه  استفاده کرد صد البته که با توجه به شرایط هر پرونده (نوع جرم- شدت جرم- تعداد دفعات محکومیت مجرم یا متهم (مجرمین یا متهمین ) پرونده و باقی شرایط و جوانب پرونده که در تخصص قاضی محترم پرونده می‌باشد.

جرم چیست؟

با استناد به ماده ۲ قانون مجازات اسلامی:

«هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است جرم محسوب می شود».

در نتیجه حتی اگر جامعه، فعل یا ترکی فعلی را بسیار قبیح و ناشایست بداند اما قانونگذار برای آن مجازات تعیین نکرده باشد، نمی توان آن عمل را جرم دانست.

این مطلب را نیز بخوانید: سند اجاره ای ارزان برای تهران و کلیه شهرستانها

جرایم علیه اشخاص: این دسته از جرایم به صورت ویژه با صدمات جسمانی سر و کار دارند. از جمله مهمترین آنها می توان به قتل اشاره کرد.

جرایم علیه اموال و مالکیت:که  مرتکب جرم اقداماتی را علیه اموال و مالکیت افراد انجام می دهد. از جمله مهمترین این دسته از جرایم می‌توان به کلاهبرداری و سرقت و خیانت اشاره کرد.

علیه آسایش و امنیت عمومی: مرتکب، امنیت و آسایش عمومی را بر هم می زند که از جمله رایج ترین آنها می توان به جرم محاربه و جرم ساختن مسکوک طلا و نقره اشاره داشت.

جرایم علیه شخصیت معنوی اشخاص: از مهمترین جرایم این دسته از انواع جرم به نشر اکاذیب و مزاحمت تلفنی می‌توان اشاره کرد.

در برابر هر یک از این انواع جرم قانون و قانون‌گذار نظری کاملا صریح و مشخص با قید همه شرایط دارد و البته در مورد هر جرمی قانون‌گذار اختیاراتی نیز به قاضیان محترم و دانش‌آموخته قرار داده تا بتوانند در مورد هر پرونده‌ای با صلاحدید خود و با توجه به شرایط خاص هر پرونده و شرایط و جزییات آن بهترین تصمیم را گرفته و رای مناسبی صادر کنند.

به هر حال با هر جرمی و در هر زمینه‌ای با صلاحدید قاضی محترم پرونده برای متهم (کسی که هنوز جرم وی ثابت نشده و فقط متهم به انجام جرم ذکر شده در پرونده است) یا مجرم( کسی که جرم وی ثابت شده و تمامی شوهد و مدارک و مستندات موجود در پرونده دال بر گناهکار بودن وی است) قرار صادر شده و اگر قاضی محترم پرونده صلاح بداند و پرونده شرایط لازم را داشته باشد قرار وثیقه صادر کرده که در اینجا باید متهم یا مجرم (خانواده و نزدیکانشان) وثیقه مورد نظر را به دادگاه محترم تسلیم کنند تا شخص متهم یا مجرم بتواند از حق مرخصی خویش استفاده کرده و از زندان رها شود.

این مطلب را نیز بخوانید: قیمت سند اجاره ای برای زندانی چگونه تعیین می شود؟

حال این سوال مطرح می‌شود که اصلا استفاده از مرخصی برای زندانی چه لزومی دارد؟

مهم‌ترین و حایز اهمیت‌ترین مورد برای متهم است. زمان برای این افراد بسیار حایز اهمیت است. این افراد اگر واقعا مجرم نباشند  نیاز دارند که آزاد باشند و خارج از زندان تا بتوانند درصدد جمع‌آوری مدارک و مستنداتی دال بر بی‌گناهی خویش برآیند.

این بدین معنی نیست که مجرمین نیازی به استفاده از مرخصی ندارند بلکه استفاده از مرخصی برای مجرمین نیز بسیار مهم است چرا که برخی از این افراد ممکن است نان‌آور خانوار باشند وافرادی تحت تکفل ایشان زندگی کنند در این شرایط برای فرد مجرم بسیار مهم است که بتوانند حتی به صورت محدود خارج از زندان باشد تا بتواند  به وضعیت خانواده خویش سروسامان دهد.

در هر صورت حتی با توجه به اینکه همه افراد اعم از متهم یا مجرم با توجه به شرایط پرونده خویش می‌توانند از حق مرخصی خود استفاده کنند اما بدین معنی نیست که به همین راحتی و بی هیچ قید و شرطی از زندان خلاص شوند بلکه  چه فرد متهم باشد(برای تحمل تنبیه و جبران خسارت و ضرر وارد شده به فرد یا افراد شاکی) و یا مجرم باشد(برای اطمینان از حضور در دادگاه و دریافت حکم) باید در قبال آزادی آنان از زندان توسط قاضی محترم پرونده و دستگاه قضا تضمینی دریافت شود.

لزوم وثیقه و سند برای مرخصی زندانی 

در اینجا به مساله دیگری برمی‌خوریم:

اگر خود فرد زندانی بتواند وثیقه تعیین شده از طرف قاضی محترم پرونده را به دادگاه یا دادسرا ارایه دهد که مشکلی نیست امااگر خانواده و نزدیکان وی دارای چنین ملکی با ارزش خواسته شده نباشند مشکل اصلی ظاهر می‌شود.

این مطلب را نیز بخوانید: آیا زندانی مهریه با سند آزاد می شود؟

در اینجاست که خانواده وی مجبور به تهیه سند اجاره‌ای  می‌شوند و با عباراتی همچون اجاره سند- سند اجاره‌ای- اجاره سند برای زندانی- اجاره سند برای دادگاه- اجاره سند برای دادسرا- اجاره سند برای مرخصی زندانی- اجاره سند برای متهم- سند اجاره‌ای برای زندانی- سند اجاره‌ای برای دادگاه- سند اجاره‌ای برای دادسرا- وثیقه- اجاره وثیقه وثیقه برای زندانی- وثیقه برای مرخصی زندانی- وثیقه ملکی برای زندانی- وثیقه ملکی برای دادگاه- وثیقه ملکی برای دادسرا- هزینه اجاره سند- سند اجاره‌ای برای تهران- اجاره سند در تهران- اجاره سند برای شهرستان- …مواجه می‌شوند.

در این مرحله خانواده و یا بستگان فرد زندانی باید به سراغ افرادی بروند که بتوانند در امر اجاره سند به این عزیزان کمک کنند و دارای سند ملکی با ارزش خواسته شده از سوی دستگاه قضا باشند.

پس باید به سراغ مرجع امنی بروند که این افراد را می‌شناسند. منظور از این مراجع امن همان شرکت‌های اجاره سند و سند اجاره‌ای می‌باشند که البته باز هم نمی‌توان چشم بسته به همه شرکت ها اعتماد کرد.

لذا باید تحقیق جامعی در مورد گذشته و پیشینه این شرکت‌ها صورت پذیرد تا شما بتوانید به آنها اعتماد کنید وگره خطراتی همچون ارایه سند جعلی و یا دریافت هیزنه  بیش از حد قانونی وجود دارد.

پس از طی این مرحله و دریافت سند اجاره‌ای و اجاره سند برای مرخصی زندانی با مطالعه کامل شرایط و مفاد قرارداد اقدام به تنظیم قرارداد نموده و پس از انجام مراحل قانونی شما می‌توانید عزیز دربندتان را به آغوش خانواده بازگردانید.

در این قرارداد باید موارد و مفاد معین و مشخصی در دفاع از حق و حقوق هر دوطرف معامله وجود داشته‌باشد.

یکی از قوانین که در دفاع از حق شخص سندگذار است دریافت سند و مدرکی از خانواده فرد زندانی می‌باشد.که البته شرایط و قوانین هر شرکت و موسسه مختص به خود بوده و به شما عزیزان ارایه می‌شود اما باید باز هم مراقب باشید که این شرایط و ضوابط عادلانه باشد و در هر صورت به ضرر و زیان شما تمام نشود.

همانطور که حق و حقوق شخص سندگذار بسیار مهم است (چرا که ممکن است سند ارایه شده تنها دارایی و مایملک وی باشد ) و باید قوانینی در راستای حفظ آنها در قرارداد وجود داشته باشد حق و حقوق شخص متهم یا مجرم نیز بسیار حایز اهمیت است چرا که ممکن است به هر دلیلی شخص سندگذار در نیمه راه پشیمان شده و سند ملکی خود را بخواهد.

در اینجا باید به زندان برگشته و سند وی را تقدیم کند. اما ممکن است فرد متهم یا مجرم به هر دلیلی امکان برگشتن به زندان را نداشته باشد.

پس باید در قرارداد تمهیداتی اندیشیده شود که فرد سندگذار هر لحظه اراده نکند و سند خود را بخواهد.

و اگر شخص سندگذار سند ملکی خود را بخواهد باید خانواده و بستگان متهم یا مجرم زمان کافی را داشته باشند تا بتوانند مجددا اقدام به اجاره سند- تهیه سند اجاره‌ای اجاره سند برای دادگاه- اجاره سند برای دادسرا- اجاره سند برای مرخصی زندانی- اجاره وثیقه ملکی برای زندانی و . . . نموده‌اند فرصت داشته باشند تا سند جایگزین پیدا کنند.

پس همانطور که اشاره کردیم در این قرارداد نیز همچون دیگر انواع قراردادها باید منافع و حقوق هر دو طرف مدنظر قرارداده شود و این کار و رعایت شرایط عدل و انصاف در این امر برعهده شرکت واسط یا همان شرکت اجاره سند- سند اجاره‌ای- تهیه سند اجاره‌ای- تهیه وثیقه اجاره‌ای-. . . می‌باشد.

گروه اجاره سند راه‌گشا همیشه مفتخر است که در سابقه خویش( بیش از ده سال تجربه در زمینه اجاره سند- سند اجاره ای وثیقه ملکی- . . .) همیشه سربلند بوده و بدون ثبت حتی یک شکایت و یک مورد کارشکنی همواره کنار شما عزیزان بوده و شما را در این مسیر یاری رسانده‌است.

شما عزیزان می‌توانید همواره از راه‌‌های ارتباطی مختلف مانند مراجعه حضوری یا تلفنی و یا شبکه‌های مجازی با کارشناس باسابقه ما تماس حاصل نموده و از ایشان بخواهید تا مراحل جزیی کار را خدمت شما عزیزان توضیح دهند.

صمیمانه آرزومندیم و از خداوند منان آزادی همه انسان‌های دربند را خواستاریم باشد که در این کره خاکی هیچ انسانی خواسته یا ناخواسته خطا نکرده و دربند و گرفتار نباشد.

4.5/5 - (81 امتیاز)
Call Now Button