سند اجاره ای فوری

چگونه سند اجاره ای فوری با پایین ترین قیمت پیدا کنیم؟

خیلی از شما عزیزان با عبارات سند اجاره‌ایاجاره سنداجاره وثیقهوثیقه ملکیقیمت سند اجاره‌ایقیمت اجاره سند و … آشنا هستید حال یا به واسطه این که ممکن است شغل شما مربوط به آنها باشد و یا خود و یا یکی از عزیزان و نزدیکانتان به اجاره سند و یا سند اجاره‌ای نیاز پیدا کرده باشید.

در این صورت برای شما عزیزان نیازی به توضیح دادن نیست و هدف اصلی ما در اینچنین مقالات و توضیحاتی که ارایه می‌کنیم آشنا کردن عزیزانی است که هیچ آشنایی با سند اجاره‌ای و اجاره سند ندارند.

با شنیدن عباراتی همچون: سند اجاره‌ای- اجاره سند- اجاره وثیقهوثیقه اجاره‌ایسند ملکی برای اجارهسند اجاره‌ای ارزان– سند اجاره‌ای فوری– اجاره سند با قیمت مناسب- اجاره سند با پایین‌ترین قیمت- اجاره سند فوری- وثیقه فوری با بهترین قیمتاجاره سند ارزان در تهران– اجاره سند ارزان- اجاره وثیقه ملکی- . . اولین چیزی که به ذهن هر انسانی ممکن است خطور کند کارایی و محل استفاده سند اجاره‌ای است.

در این باب به صورت خلاصه و مختصر توضیح می‌دهیم.

چگونه فوری و با پایین‌ترین قیمت سند اجاره‌ای پیدا کنیم؟

از سند اجاره‌ای- وثیقه اجاره‌ای- وثیقه ملکی اجاره‌ای در مواردی همچون آزادی زندانی- مرخصی زندانی- وام – ضمانت و . .. . استفاده می‌شود که موضوع مورد بحث ما در این مقال استفاده از سند اجاره‌ای برای دادسرا- سند اجاره‌ای برای دادگاهسند اجاره‌ای برای مرخصی زندانی– سند اجاره‌ای برای آزادی زندانی- سند اجاره‌ای برای وثیقه . . . است.

حال بهتر است در این باب به صورت مختصر و البته جامع توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارایه کنیم.

در جوامع بشری جرم و جنایت و کلاهبرداری و هر جرم دیگری و کلا هر عملی که مخالف اصول و قوانین نوشته شده آن جامعه و کشور است امری جدایی‌ناپذیر و همیشگی بوده و هرگز نمی‌توان جامعه‌ای بدون جرم و خطا ایجاد کرد.

اما این اعمال مخالف قوانین نیز به دسته‌بند ی‌های مختلفی تقسیم می‌شود و افراد در این مقال نیز یکسان نبوده و هرکس شرایط مختص به خود را دارد.

اولین تقسیم‌بندی این موارد متهم و مجرم است.یعنی چه؟ چه فرقی بین این دو مورد وجود دارد؟

به صورت ساده و مختصر اگر بخواهیم بیان کنیم در واقع مجرم کسی است که جرم و عمل خلاف قانون وی ثابت شده و مرجع قضایی وی را کاملا مقصر می‌داند اما متهم کسی است که جرم وی هنوز به اثبات نرسیده بلکه فقط شواهد و مدارکی دال بر گناهکار بودن وی وجود دارد.

اما نکته مشترکی که بین هر دوی این موارد وجود دارد میل به آزادی و رهایی از بند و اسارت است.

هر زندانی اعم از مجرم و یا متهم با توجه به نوع و شدت جرمی که انجام داده‌اند و یا به انجام آن متهم شده‌اند می‌تواند از حق مرخصی خویش استفاده کند .

کسی که مجرم شناخته می‌شود برای جلب رضایت شاکی و یا شاکیان خویش و حتی برای رسیدگی به امور روزمره و معیشت خانواده و افراد تحت تکفل خویش نیاز به استفاده از مرخصی دارد.

در مورد شخص متهم که این شرایط به مراتب بغرنج‌تر نیز خواهد بود زیرا وی باید در صدد جمع‌آوری مدارک و مستنداتی دال بر بی‌گناهی خویش جمع‌آوری کرده و به دادگاه ارایه دهد.

عبارت بعدی که در این زمینه از اهمیت خاصی برخوردار است عبارت وثیقه می‌باشد.

قاضی محترم دستگاه قضا پس از بررسی جوانب مختلف هر پرونده‌ای و با در نظر گرفتن تعداد دفعات محکومیت فرد متهم یا مجرم و نوع و شدت جرم انجام شده و با توجه به اینکه جرم اثبات شده و یا هنوز در مرحله تحقیق می‌باشد برای بهره‌مند شدن فردزندانی از حق مرخصی خویش اقدام به تعیین وثیقه می‌کند.

وثیقه خود دارای چند نوع مختلف است اعم از سند ملکی- فیش حقوقی- کفیل و . . .. که در این مقالات منظور ما همواره سند ملکی می‌باشد.

پس ازاینکه قاضی محترم پرونده میزان وثیقه و سند ملکی مورد نیاز را تعیین کرد فرد زندانی و یا خانواده و نزدیکان وی باید وثیقه خواسته شده را به دادگاه محترم ارایه کنند.

در این مرحله اگر فرد زندانی و یا بستگان وی ملکی با ارزش خواسته شده داشته باشند که مشکل برطرف شده و پس از اعزام کارشناس امین دادگستری و تعیین ارزش ملک ارایه شده مراحل اداری بعدی انجام شده و فرد متهم یا مجرم از زندان رها می‌شود.

اما مساله اصلی زمانی ایجاد می‌شود که ملک ارایه شده ارزشی کمتر از میزان وثیقه تعیین شده داشته باشد و یا بدتر از آن اینکه فرد زندانی و یا نزدیکان وی اصلا سندی جهت ارایه به دادگاه نداشته باشند.

آیا در چنین شرایطی قضیه کن لم یکن رها شده و دیگر فرد متهم یا مجرم باید قید مرخصی را بزند؟
قطعا خیر . قانون در چنین مواردی نیز راهکاری ارایه داده‌است.

در اینجاست که با عباراتی همچون سند اجاره‌ای- اجاره سند- اجاره وثیقه- اجاره سند برای زندانی- اجاره سند برای مرخصی- اجاره سند برای دادگاه- اجاره سند برای دادسرا– سند اجاره‌ای برای دادگاه- سند اجاره‌ای برای دادسرا- اجاره وثیقه ملکی- وثیقه اجاره‌ای و . . . روبرو می‌شویم.

در همه شهرها شرکتها- موسسات- افراد و تشکیلاتی وجود دارند که شغل آنها اجاره دادن سند به چنین افرادی است.
نزدیکان فرد زندانی می‌توانند به این موسسات و شرکت‌ها مراجعه کرده و اقدام به تهیه سند اجاره‌ای کنند و عزیز دربند خویش را به آغوش خانواده بازگردانند.

خب آیا مساله در همینجا تمام می‌شود؟ آیا همه چیز به همین سادگی قابل انجام است؟
باید بگوییم که آری و خیر.

اگر موسسه یا شرکت یا فردی که به عنوان واسط نقش ایفا می‌کند امین و قابل اعتماد باشد طبیعتا مساله بسیار ساده خواهد شد و می‌توان با خیال راحت مراحل کار را به آنها سپرد.

اما. . . اگر موسسه و شرکت و یا فردی که نقش واسط در پیدا کردن سند اجاره‌ای را دارد قابل اعتماد نباشد و خود یک کلاهبردار باشد قطعا مساله بغرنج‌تر خواهد شد چرا که فرد زندانی و خانواده و نزدیکان وی هم زمان را از دست می‌دهند و به آزادی از زندان دست نخواهند یافت و هم در مواردی همچون ارایه سند جعلی خود نیز درگیر مشکل جدیدی خواهند شد و مساله قبلی که حل نشده هیچ . مساله دیگری نیز بدان افزوده شده‌است.

پس یافتن موسسه یا شرکت و در کل واسطی امین بین سندگذار و اجاره کنند سند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مساله بعدی که باید به آن اشاره کرد مساله هزینه و قیمت سند اجاره‌ای می‌باشد.

بسیار واضح و روشن است که خانواده و یا فردی که سند ملکی مورد نیاز برای گذاشتن وثیقه نزد دادگاه و یا دادسرا را ندارد پس احتمال زیاد دارای مشکل مادی و مالی می‌باشد پس قیمت سند اجاره‌ای برای وی بسیار مهم و حایز اهمیت می‌باشد.

در این شرایط عباراتی همچون: سند اجاره‌ای ارزان- اجاره سند با پایین‌ترین قیمت- اجاره سند با کمترین هزینه و . . . بسیار وسوسه‌انگیز بوده و بسیاری از افراد را جذب خود خواهد کرد.

اما باز هم به یک دو راهی بزرگ برمی‌خوریم:
واقعی بودن یا کلاهبرداری؟؟؟

ارائه سند اجاره‌ای با قیمتی ارزان

ارائه سند اجاره‌ای با قیمتی ارزان و گاهی پایین‌تر از بسیاری از موسسات و شرکت‌های اجاره سند می‌تواند عاری از مشکل و ناشی از وجدان و انصاف موسسه یا شرکت مورد نظر باشد که در این صورت مشکلی نیست و می‌توان با اطمینان خاطر به آنها مراجعه کرد.

اما گاهی این قیمت پایین و ارزان دلیل دیگری دارد و به اصطلاح کاسه‌ای زیر نیم کاسه می‌باشد.
دلایل مختلفی وجود دارد: جعلی بودن سند- . . . می‌تواند از دلایل این امر باشد.

پس تحقیق کردن و اطمینان حاصل کردن از صحت سابقه شرکت ویا موسسه مورد نظر اولین و مهمترین قدمی است که باید برداشت.

یکی از بهترین راه‌ها برای حصول اطمینان از شرکت یا موسسه یا فرد واسط این امر درواقع بررسی سابقه وی است.
و بسیار مراقب باشید که در چنین شرایطی گول افراد و شرکت‌های فریبنده را نخورید و هزینه و زمان خود را تلف نکنید.

مورد بعدی این است که مراقب باشید شخص یا موسسه مورد نظر با شفافیت و وضوح به تک تک سوالات شما پاسخ دهند.
پاسخ‌های مبهم و پیچیده و غیر واقع‌بینانه نشانه‌ای از عدم درستی فرد یا موسسه مذکور است.

در پایان بسیار مفتخریم که بیان کنیم گروه اجاره سند راه‌گشا با سابقه‌ای بیش از یک دهه در تمامی این سالها در کنار افراد دربند و خانواده نگران ایشان بوده و بدون حتی یک مورد نادرست همواره در جهت ارایه سند اجاره‌ای معتبر و با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن کوشا بوده و همه تلاش خویش را نموده‌ایم تا شما عزیزان را از نگرانی رهانیده و به بازگشت عزیزانتان به اغوش خانواده تلاش کرده‌ایم.

به این امید که در هیچ کجای جهان هستی انسانی دربند و گرفتار نبوده و حقی از انسانی زایل نشده باشد.

شما عزیزان همواره در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید با کارشناسان خبره گروه اجاره سند راه گشا از طریق راه‌های ارتباطی گوناگون همچون تلفن- واتساپ- مراجعه حضوری و . . . در ارتباط بوده و جواب تمامی سوالات خویش را از ایشان دریافت نمایید.

4.7/5 - (12 امتیاز)
Call Now Button