اجاره سند در مازندران، ساری

آنچه در این مقاله می خوانید:

همانطور که پیشتر نیز به حضور شما عزیزان رساندیم که اعضای گروه اجاره سند راه‌گشا تصمیم دارند تا علاوه بر اطلاع رسانی در مورد اجاره سند و سند اجاره‌ای برای زندانی (سند اجاره‌ای برای دادگاه- سند اجاره‌ای برای دادسرا- سند اجاره‌ای برای مرخصی زندانی- . . . ) در هر مقاله در مورد یکی از شهرهای زیبای ایران عزیزمان صحبت کرده و سپس به طور خاص در مورد سند اجاره‌ای و اجاره سند برای زندانی در مورد آن استان و یا شهر خاص صحبت کنند.

امیدواریم که با این قدم هرچند کوچک به نوبه خود بتوانیم در مسیر شناساندن و معرفی مناطق زیبای کشور عزیزمان کمکی به هم میهنان خویش کنیم.

باشد که در این امر ما را یاری کرده و چون سال‌های گذشته همراه ما باشید.

در این مقاله میخواهیم قبل از نگارش مطالبی در مورد سند اجاره‌ای برای زندانی و اجاره سند برای زندانی در مورد  استان زیبای مازندران و همچنین شهرهای مهم و مناطق دیدنی آن مختصری صحبت کنیم.

بیشتر ما در ذهنمان «سفر به شمال» و «دریا» را  با جاده چالوس مترادف می‌دانیم و بسیاری از خاطرات سفر ما در دوران کودکی و ایام خوش جوانی، با شهرهای ساحلی استان مازندران مثل چالوس، رامسر، نمک‌آبرود، محمودآباد، بابلسر و … گره خورده است.

به همین دلیل، عجیب نیست که مازندران محبوب‌ترین مقصد گردشگری کشور نام گرفته است.

این مطلب را نیز بخوانید: صفر تا صد شرایط سند ملکی برای وثیقه

برای اغلب ما مازندران به معنی بوی جنگل‌های باران‌خورده، آب‌تنی در ساحل رادیو دریا، تماشای مه از ارتفاعات سیاه‌بیشه، طعم فراموش‌نشدنی بستنی‌های کاکا در کلاردشت، بوی خوش مرغ شکم پر و آن بحث همیشگی بر سر آلوچه و گوجه‌سبز است که هیچ‌وقت تمامی ندارد و هیچ یک از طرفین دعوا از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

البته زمانی که هلی کتنی مازندرانی‌ها را امتحان کنید، احتمالاً شما هم در دسته طرفداران انتخاب نام آلوچه برای این میوه ترش و محبوب قرار می‌گیرید.

استان مازندران یکی از ۳ استان همسایه دریا در شمال کشور است.

این استان از شرق به استان گلستان، از غرب به گیلان و از جنوب هم به استان‌های سمنان، تهران، البرز و قزوین محدود شده است.

مازندران یکی از قطب‌های گردشگری کشور و منطقه خاورمیانه است.

گواه این ادعا، آمار حدودی ۱۲ میلیون گردشگر داخلی و ۱۰ هزار توریست خارجی است که هر ساله به این استان سفر می‌کنند و شهرهای مازندران در ایام تعطیلات عید، از بیشتر شهرهای توریست‌پذیر دیگر شلوغ‌تر هستند.

تاریخچه مازندران

مازندران یکی از قدیمی‌ترین سرزمین‌های ایران است. اکتشافات باستان‌شناسان در برخی از غارهای این استان  مثل هوتو و کمربند نشان می‌دهد که از ۷۵ هزار سال پیش (دوران ماقبل تاریخ) تاکنون انسان‌ها در این منطقه زندگی می‌کرده‌اند.

این مطلب را نیز بخوانید: تکلیف وثیقه در صورت فرار متهم چه می‌شود؟

در قدیم به این استان تپورستان و طبرستان هم می‌گفتند و بسیاری معتقدند که معنای نام مازندران، به معنی موزه‌ای است که کوه آن را احاطه کرده است. این سرزمین کهن از حکومت مادها تاکنون را به خود دیده و در طول این تاریخ دراز مشاهیر زیادی را تربیت کرده است.

استان مازندران بیش از ۲۰ شهرستان و ۶۰ شهر دارد که ساری و آمل وسیع‌ترین و بابل پرجمعیت‌ترین شهرستان آن است. مرکز مازندران شهر ساری است که در شرق آن قرار دارد و پرجمعیت‌ترین شهر این استان هم محسوب می‌شود.

مطالبی که گفته شد فقط مختصری از موقعیت جغرافیایی و دیدنی‌ها و زیبایی‌های مازندران بود وگرنه به هیچ عنوان در چندین مقاله هم نمی‌توان از زیبایی‌ها و مناطق دیدنی آن صحبت کرد.

و حالا طبق مقالات گذشته نوبت آن است که به هدف اصلیمان در گروه اجاره سند راه‌گشا بپردازیم.

انواع جرم در مازندران

همانطور که می‌دانید با همه این زیبایی‌ها این استان هم قطعا مانند هرجای دیگری دچار مشکلاتی است همانند وجود جرم و بزه و درگیری افراد اعم از شاکی و متهم (یا مجرم) امری جدایی‌ناپذیر از جامعه بشری است.

حالا به مبحث تخصصی خودمان یعنی اجاره سند و سند اجاره‌ای (سند اجاره‌ای برای زندانی- اجاره سند برای زندانی – . . .) می‌پردازیم.

وقتی انسان‌ها مرتکب جرمی شده و یا متهم به انجام کاری خلاف قانون می‌شوند اهمیت اجاره سند و وثیقه همچنین مبحث تامین وثیقه جهت مرخصی زندانی سند اجاره‌ای برای زندانی- اجاره سند برای زندانی- سند اجاره‌ای برای دادگاه- سند اجاره‌ای برای زندانی- اجاره سند برای دادگاه اجاره سند برای دادسرا- اجاره وثیقه و . . . نمایان می‌شود.

اگر فردی مرتکب جرمی شده باشد قطعا می‌خواهد از حق مرخصی خود (همانطور که در متن قانون بیان شده) استفاده کرده تا بتواند درصدد جبران اشتباه خود برآمده و یا از شاکیان خویش طلب عفو و رضایت کند که در چنین شرایطی این فرد درگیر مساله تامین وثیقه جهت مرخصی زندانی و یا اجاره سند و سند اجاره‌ای برای زندانی می‌شود.

و یا حتی در شرایطی به مراتب پیچیده‌تر یعنی زمانی که فرد مرتکب جرمی نشده اما متهم به انجام آن شده است قطع به یقین نیاز به استفاده از مرخصی داشته و این امری کاملا بدیهی و عقلانی است تا بتواند از زندان خلاص شده و درصدد جمع‌آوری مدارک و مستنداتی دال بر بی‌گناهی خویش برآید و این فرد از هر کسی بیشتر مفهوم تامین وثیقه جهت مرخصی زندانی و سند اجاره‌ای و اجاره سند را درک می‌کند.

این مطلب را نیز بخوانید: آیا زندانی مهریه با سند آزاد می شود؟

در چنین شرایطی قاضی محترم پرونده مطابق با نوع و شدت جرم یا اتهام فرد مجرم یا متهم همچنین با توجه به قوانین و ضوابط مندرج در متن قانون و همچنین اختیاراتی که در موارد مختلف قانون‌گذار حق آن را به قاضی واگذار کرده اقدام به تعیین قرار وثیقه برای فرد زندانی می‌کند.

چه زمانی و در چه شرایطی دادگاه(قاضی) قرار وثیقه تعیین می‌کند؟

چه زمانی به فرد متهم و یا مجرم اجازه استفاده از مرخصی و خروج از زندان داده می‌شود؟

چه زمانی فرد زندانی (مجرم یا متهم) و خانواده وی درگیر مساله تامین وثیقه جهت مرخصی زندانی می‌شوند؟

قطعا دادگاه شرایطی برای تضمین حضور متهم در دادگاه دارد و قوانینی مرتبط با آن وضع شده و اجرا می‌شود.

 که یکی از مهمترین این تضمین‌ها وثیقه یا سند ملکی است و گرو گذاشتن(معرفی کردن) سند نزد دادگاه مهم‌ترین راه برای جلوگیری از متواری شدن زندانی (اعم از فرد مجرم یا متهم)می‌باشد.

سند گرو گذاشته شده(وثیقه) نزد دادگاه به منزله وثیقه بوده تا قاضی محترم پرونده از حضور متهم در دادگاه، اطمینان حاصل نماید هچنین شاکی یا شاکیان پرونده نگران فرار زندانی و ضایع شدن حق خویش نباشند.

لزوم تامین وثیقه و اجاره سند برای آزادی زندان در مازندران (وثیقه برای آزادی زندانی در ساری)

وقتی فرد متهم یا مجرم برای رسیدگی به پرونده و شرایط خویش و همچنین رسیدگی به شرایط خانواده و افراد تحت سرپرستی خود نیاز به خروج از زندان داشته باشند باید وثیقه معین شده از سوی دستگاه قضایی را تامین کرده و نزد دادگاه بسپارند.

حال اگر در شرایطی سخت‌تر یعنی زمانی که فرد زندانی یا خانواده وی دارای ملک شخصی نباشند. نه خود فرد و نه خانواده و نزدیکانش. به خصوص در شهرهای بزرگ مانند مازندران این مساله بغرنج‌تر خواهد شد از این رو تامین وثیه برای زندانی در مازندران و شهرهای شمالی اغلب کاری دشوارتر خواهد بود.

لذا لزوم اجاره سند برای دادگاه و تامین وثیقه در شهرهای بزرگ بیشتر از سایر شهرستان‌ها احساس می‌شود.

در اینجاست که لزوم اجاره سند و وثیقه نمایان می‌شود. در چنین شرایطی فرد مجرم یا متهم نیاز به اجاره سند و وثیقه دارد.

آزادی زندانی و وثیقه

در شرایطی که فرد متهم یا مجرم بخواهد از مرخصی استفاده کند آزادی زندانی و وثیقه همچنین اجاره سند جهت دادسرا و اجاره سند جهت آزادی زندانی و تامین وثیقه جهت مرخصی زندانی و سند اجاره‌ای برای زندانی و اجاره سند مفاهیم جدانشدنی از یکدیگر هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: قوانین، شرایط و مزایای اجاره سند و تامین وثیقه برای دادسرا

فرد زندانی چه برای جمع‌آوری مدارکی دال بر بی‌گناهی خویش یا برای سروسامان دادن به وضعیت خانواده خویش آن هم در شرایطی که سرپرست خانوار باشد و چه برای جلب رضایت از شاکیان پرونده خویش نیاز به تامین قرار وثیقه تعیین شده از جانب قاضی محترم پرونده دارد.

در پایان این مقاله لازم به ذکر است که گروه تامین وثیقه راه‌گشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان و خوش نام در زمینه سند اجاره‌ای و تامین وثیقه و قرار وثیقه و اجاره سند جهت دادسرا و اجاره سند جهت آزادی زندانی و تامین وثیقه جهت مرخصی زندانی همواره کنار شما عزیزان بوده و برای یافتن جواب سوالات خویش می توانید از راه‌های ارتباطی (واتساپ – تلفن – مراجعه حضوری) با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند شوید.

شما عزیزان می‌توانید همواره از راه‌‌های ارتباطی مختلف مانند مراجعه حضوری یا تلفنی و یا شبکه‌های مجازی با کارشناس باسابقه ما تماس حاصل نموده و از ایشان بخواهید تا مراحل جزیی کار را خدمت شما عزیزان توضیح دهند.

صمیمانه آرزومندیم و از خداوند بزرگ خواهان آزادی همه انسان‌های دربند هستیم و باشد که در این کره خاکی به خصوص در میهن عزیزمان ایران دوست داشتنی و زیبا هیچ انسانی خواسته یا ناخواسته خطا نکرده و دربند و گرفتار نباشد.

5/5 - (6 امتیاز)
Call Now Button