آزادی زندانی با اجاره سند

اجاره سند چرا و چگونه انجام می‌شود؟

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که اجاره سند چرا و چگونه انجام می‌شود؟

منظور از تودیع وثیقه چیست؟

برای اجاره سند باید از ابتدا کجا شروع کرد؟

چه اشخاص یا دفاتری جهت تهیه سند اجاره‌ای معتبر هستند؟

همگی اینها سوالاتی هستند که قبل از اقدام به تهیه سند اجاره‌ای جهت ضمانت و آزادی موقت یا مرخصی زندانی برا ی خانواده و خود متهم به وجود می‌آید.

با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار داده اید و با حضور در این صفحه مخاطب با ارزش ما محسوب می‌شوید لذا بر خود واجب می‌دانیم تا به زبانی ساده و به صورت مختصر در مورد سوالات اولیه شما اطلاعاتی را حضور محترمتان ارایه کنیم و در مورد سوالات جزیی تر و موارد خاص تیم ما به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

اجاره وثیقه 

روشی است که با استفاده از آن می‌توان فرصتی ایجاد کرد تا فردی که با این ضمانت شناخته می‌شود مدتی را خارج از زندان به منظور رفع جرم خود و جمع‌آوری مدارک و مستنداتی دال بر بی‌گناهی خویش سپری کند.

در واقع وجود وثیقه اطمینان خاطر و امانتی است برای دستگاه قضایی مبنی بر عدم فرار زندانی و حضور به موقع وی در جلسات بازپرسی و دادگاه .

زیرا در صورت فرار زندانی متناسب با نوع جرم وی وثیقه برای جبران خسارت ضبط می‌شود.

تودیع وثیقه

تودیع وثیقه در واقع اقدامی است که فرد در مقابل اتهامی که به وی نسبت داده شده و بابت آن در بازداشت به سر می‌برد می‌تواند با اجاره سند و ارایه آن به دادگاه فرصت رفع اتهام از خود را پیدا کرده و به پیگیری کارهای خود بپردازد.

بسیاری از افراد در مورد این مفاهیم و ارایه اینگونه خدمات اطلاعی ندارند.

تامین وثیقه و اجاره سند برای زندانی از دو جنبه حقوقی و کیفری قابل بررسی است.

منظور از مفهوم حقوقی قانون همان چارچوب‌های مختلفی است که برای جامعه در شرایط متفاوت در نظر گرفته شده است.

این چارچوب‌ها نحوه عملکرد و وظایف افراد را در شرایط مختلف مشخص می‌کنند.

اما مفهوم کیفری قانون کمی پیچیده‌تر است چرا که در این بخش قانون‌گذار تاکید بر اثبات و تعریف جرم و مفاهیم مرتبط با آن را دارد.

اهمیت اجاره وثیقه برای آزادی زندانی

همانطور که می‌دانید متهم فردی است که هنوز معلوم نیست مجرم است یا نه و مراحل اثبات جرم وی در دادگاه در حال طی شدن است .

گاهی روند اثبات یا رد جرم بسیار طولانی بوده و ممکن است مدت زمانی طولانی ادامه یابد .مضاف بر این اگر فرد متهم داری شرایط خاص مانند بیماری یا سرپرست خانوارو . . . باشد در این شرایط اجاره وثیقه برای آزادی زندانی بسیار اهمیت دارد.

با تکیه بر تجربه و تخصص چندین ساله تیم ما در کمترین زمان ممکن و با ارائه وثیقه‌ و سند معتبر و به صورت کاملا قانونی و بدون هیچ شبهه و ابهامی ما شما را در این امر یعنی آزادی عزیزانتان یاری می‌کنیم.

لزوم وجود دفاتر اجاره وثیقه

در هر جامعه‌ای به خصوص در جوامع در حال توسعه مانند کشور عزیزمان با توجه به شرایط اقتصادی و تورم افسار گسیخته خیلی از افراد و اقشار کم‌درآمد جامعه خانه و ملک شخصی ندارند.

حال اگر برای یکی از عزیزان این طبقه زحمتکش حادثه‌ای دچار شود و یکی از عزیزانشان (علی الخصوص بی گناه) به زندان بیفتد چه می‌شود؟

در چنین حالتی خانواده زندانی چاره‌ای جز اجاره وثیقه ندارند.

همه دفاتر اجاره وثیقه معتبرند؟

آیا می‌شود از هر دفتر و هر شخصی هر سندی با هر قیمت و هزینه ای را برای این منظور اجاره کرد؟

قطعا خیر.

متاسفانه چه بسیارند دفاتر و اشخاصی که با هزاران ترفند اسناد نامعتبر ارایه میکنند که البته در مرحله کارشناسی با درایت دستگاه قضایی این تقلب‌ها شناسایی می‌شوند اما حتی در این حالت فرد زندانی و خانواده‌اش دچار فوت وقت می‌شوند و امید ناامید شده فرد اسیر علی الخصوص اگر بی گناه باشد امری دردناک و دور از انصاف است.

و حتی گاهی اسناد معتبر ارایه می‌شود اما با هزینه‌ای گزاف و غیر واقع که این نیز به دور از عدل و انصاف و در واقع سو استفاده از شرایط بحرانی خانواده‌ای گرفتار و نگران است.

پس پیشینه و سابقه درخشان امری بسیار مهم است که به لطف ایزد منان و تلاش تیم متخصصمان در این زمینه رو سفید بوده‌ ایم و خوش نام.

اجاره وثیقه برای زندانی در دیوار

جست و جو جهت اجاره سند برای زندانی در چنین فضاهای ناامنی راه حلی کاملا اشتباه است. زیرا وجود دلالان و سودجویان که قصدی جز فریب مردم گرفتار را ندارند در چنین محیط هایی بسیار دیده شده است.

مراحل کاری وثیقه اجاره‌ای

این مراحل برای هر شرایط خاصی متفاوت است البته در جزییات اما کلیات امر این است که خانواده متقاضی به صورت حضوری (هرگز به صورت صرفا آنلاین یا تلفنی مراحل قانونی را انجام ندهید مگر بعد از حصول آشنایی و اطمینان از تیم مورد نظر) به دفتر مربوطه مراجعه کرده و پس از توافقات اولیه و قبول شرایط از جانب دو طرف قرارداد(تیم اجاره دهنده وثیقه و فرد متقاضی وثیقه) قرارداد مربوطه را امضا کرده و به صورت رسمی و قانونی پروسه کاری آغاز می‌شود.

گروه اجاره سند راه گشا در این امر خطیر در کنارتان خواهد بود تا با خیالی آسوده و در کمال اطمینان و آرامش در کوتاه ترین زمان ممکن عزیزانتان را به آغوش خانواده محترمتان بازگرداند.

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button