سند اجاره ای برای آزادی زندانی مالی

اجاره سند برای زندانی مالی

امروزه کمتر کسی در دنیا وجود دارد که در فضای مجازی و رسانه‌های ارتباطی فعالیتی نداشته‌باشد. اگر شما نیز یکی از افرادی باشید که به کرات در طول شبانه‌روز در رسانه‌های گوناگون و فضای مجازی وقت می‌گذرانید به احتمال زیاد با عبارت اجاره سند مواجه شده‌اید.

قبل از پرداختن به این موضوع که اصلا کاربردهای سند اجاره‌ای چه مواردی می‌باشند ابتدا باید توضیحات اولیه ای در مورد سند اجاره‌ای خدمت شما عزیزان ارایه نماییم.

اجاره سند

ابتدا باید بدانیم که اصلا از سند ملکی در بحث دادگاه و دادسرا چه استفاده‌ای می‌شود و چرا اصلا نیاز به اجاره سند پیش می‌آید؟

هنگامی که شخصی به عنوان مجرم (کسی که انجام جرمی و یا کاری خلاف قوانین وضع شده در جامعه توسط وی به اثبات رسیده‌است) یا متهم (کسی که انجام جرمی و یا کاری خلاف قوانین وضع شده در جامعه توسط وی به اثبات نرسیده‌است و تنها شواهد و مدارکی ناکافی برله وی وجود دارد) توسط مجری قانون دستگیر شده و راهی زندان می‌شود.

این مطلب را نیز بخوانید: صفر تا صد شرایط سند ملکی برای وثیقه

بر طبق قانون و البته با توجه به جزییات و شرایط پرونده و مواردی همچون تعداد دفعات محکومیت یا اتهام و نوع و شدت جرم انجام شده یا اتهام وارده  و مواردی دیگر اگر مستحق استفاده از حق مرخصی خویش باشد قاضی محترم پرونده برای وی قرار وثیقه صادر خواهدکرد.

انواع مختلف وثیقه وجود دارد که در اینجا هدف و منظور ما تنها سند ملکی می‌باشد. پس از تعیین قرار وثیقه اگر خانواده و نزدیکان زندانی دارای ملکی با ارزش تعیین شده باشند که سند آن را به دادگاه یا دادسرا معرفی کرده و اقدام به انجام امور اداری آزادی موقت زندانی خویش می‌کنند.

اما اگر فاقد سند ملکی شخصی باشند و یا ملکی که دارند ارزشی کمتر از مقدار تعیین شده داشته‌باشد مجبور خواهندشد که از شرکت‌های اجاره سند و یا اشخاص سندگذار کمک بگیرند.

پس با توضیح این مطلب درواقع به بیان یکی از کاربردهای سند اجاره‌ای پرداختیم.

البته سند اجاره‌ای کاربردهای دیگری نظیر وثیقه برای بانک و . . .  نیز دارند که در این مقاله ما با آنها سروکار نداریم.

اجاره سند برای زندانی مالی

یکی از انواع جرم که البته یکی از پرتکرارترین‌ها نیز هست مسایل و پرونده‌های مالی می‌باشد. لذا متهمان و مجرمان این قبیل پرونده‌ها بسیار زیاد می‌باشند. لذا یکی از بیشترین موارد مراجعه به شرکت‌های سندگذار اجاره سند برای زندانی مالی می‌باشد.

این مطلب را نیز بخوانید: تکلیف وثیقه در صورت فرار متهم چه می‌شود؟

متاسفانه با افزایش جمعیت و در پی آن کاهش مواردی همچون مسکن و شغل و . . .  تعداد جرایم مالی به شدت روبه رشد است لذا بعید نخواهدبود که خدای ناکرده خود ویا  یکی از عزیزانتان گرفتار این موضوع شوید پس بهتر است که با جزییات اولیه و کلیات این قبیل پرونده‌ها آشنایی داشته باشید.

مزایا و معایب اجاره سند برای دادگاه

قطعا مبحث اجاره سند  نیز مانند هر موضوع دیگری جنبه مثبت و منفی یا همان مزایا و معایبی خواهد داشت.

از مزایای اجاره سند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تهیه سند (وثیقه) برای زندانیان فاقد سند ملکی

۲- کسب درآمد برای شخص سندگذار بدون فروش ملک خویش

۳- آزادی متهمان و امکان جمع‌آوری اسناد و مدارکی دال بر بی‌گناهیشان

۴- آزادی مجرمین و امکان طلب رضایت از شاکی یا شاکیان پرونده خویش

۵- برداشتن بار مالی نگهداری زندانی از دوش دولت و بیت‌المال

۶- جلوگیری از یادگیری جرایم دیگر توسط زندانی در محیط زندان به دلیل همنشینی با افراد مختلف مخصوصا افراد سابقه دار

این مطلب را نیز بخوانید: آیا زندانی مهریه با سند آزاد می شود؟

از معایب اجاره سند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- فرار زندانی بعد از آزادی از زندان  و حراج شدن ملک شخص سندگذار

۲- ارایه سند جعلی به شخص دریافت کننده سند برای دریافت پول

۳- دریافت مبالغ هنگفت و غیر واقع از خانواده شخص زندانی و درواقع سواستفاده از شرایط و نگرانی آنها

مشاوره جهت اجاره سند قانونی

معمولا در بسیاری از موارد شخص زندانی و خانواده و نزدیکان وی برای اولین بار است که نیاز به اجاره سند پیدا کرده‌اند لذا بسیار طبیعی خواهدبود که از بسیاری از مسایل و موارد و جزییات این موضوع اطلاع دقیقی نداشته‌باشند که در این صورت نیاز به کمک و راهنمایی خواهندداشت.

موضوعی که در این مرحله بسیار حایز اهمیت است این موضوع می‌باشد که از فرد یا شرکتی مطمین و آگاه کسب اطلاعات کنید زیرا در این مسیر ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که نه تنها کمکی به شما عزیزان نخواهد کرد لذا باری بر دوش زندانی و خانواده وی خواهد آورد.

این مطلب را نیز بخوانید: صدور قرار وثیقه در چه مواردی ممنوع است؟

لذا مشاوره جهت اخذ سند قانونی بسیار مهم خواهد بود و شما باید با چشمانی باز و و اطلاعات کافی قدم در این مسیر بگذارید.

لذا در همین راستا در گروه اجاره سند راه‌گشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان و بدون خطا همکاران ما همواره آماده به خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

و شما عزیزان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با همکاران ما تماس حاصل نموده و سوالات خویش را مطرح بفرمایید.

قرار بازداشت موقت

یکی از مسایلی که به کرات از کارشناسان ما پرسیده می‌شود قرار بازداشت موقت می‌باشد.

هنگامی که هنوز پرونده تکمیل نشده و شواهد و قراین به اندازه کافی نمی‌باشد و یا دلایلی دیگر. . . برای جلوگیری از فرار شخص متهم یا مجرم قاضی محترم پرونده اقدام به قرار بازداشت موقت می‌کند تا پرونده تکمیل گردد و جلسات دادگاه برگزار شود.

اما در این مرحله نیز امکان استفاده از مرخصی با توجه به شرایط پرونده وجود دارد که در این مرحله نیز قاضی محترم پرونده اقدام به تعیین قرار وثیقه  می‌کند.

آزادی موقت

پس از بازداشت یک فرد زندانی خواه متهم خواه مجرم برای هر دو البته با توجه به شرایط و جزییات پرونده همچنین نوع جرم یا اتهام وارد شده و تعداد دفعات محکومیت وی و بسیاری مسایل دیگر توسط قاضی محترم پرونده تعیین می‌شود که آیا این شخص شایستگی استفاده از آزادی موقت یا همان مرخصی را دارد یا خیر؟

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه سند اجاره ای فوری با پایین ترین قیمت پیدا کنیم؟

که اگر این امکان وجود داشته باشد و قاضی محترم پرونده آن را تایید نماید در مرحله بعدی باید اقدام به تعیین قرار وثیقه نموده و همانطور که در بالا ذکر کردیم خانواده زندانی اقدام به معرفی سند ملکی با ارزش خواسته شده کنند تا بتوانند زندانی خود را از زندان آزاد کنند.

سند اجاره‌ای ارزان

در مبحث سند اجاره‌ای مانند هر مبحث دیگری یکی از مهمترین  موارد و جنبه‌ها درواقع جنبه مالی آن می‌باشد. ممکن است در این مسیر در بسیاری از موارد با عبارت سند اجاره‌ای ارزان مواجه شوید. این عبارت ممکن است صحیح و یا گول زننده باشد.

صحیح از این جنبه که شخص سندگذار و یا شرکت اجاره سند بسیار منصف بوده و شرایط و گرفتاری خانواده زندانی را درک کرده و اقدام به اجاره سند با قیمتی منصفانه و قانونی و عادلانه کرده‌اند. اما جنبه دیگری نیز دارد که بسیار غلط و ناجوانمردانه است .

آن هم این موضوع می‌باشد که از گرفتاری و نگرانی خانواده زندانی سو استفاده کرده و یا سندی مشکل دار (سند جعلی و یا …) به ایشان تحویل دهند و به همین دلیل و برای فریب ایشان از قیمتی پایین‌تر و غیر واقع استفاده کنند.

آگهی سند اجاره‌ای

قطعا افرادی که به دنبال تهیه سند اجاره‌ای می‌باشند به آگهی‌ها مراجعه خواهند کرد. محل نشر این اگهی ها می‌تواند سایت‌ها یا کانال‌های موجود در رسانه‌های جمعی و یا روزنامه‌ها باشند. در هر صورت و در هر یک از این موارد شما باید از صحت و درستی کار و سابقه آنها اطمینان حاصل نمایید سپس اقدام به تهیه سند اجاره‌ای بنمایید.

این مطلب را نیز بخوانید: قرار وثیقه چیست؟چه ویژگی های دارد و چه زمان صادر می شود؟

اما چیزی که بسیار حایز اهمیت است این موضوع می‌باشد که درست است که در برخی سایت‌ها چنین آگهی ‌هایی درج می‌شود اما چون این سایت‌ها منابع اختصاصی چنین موضوعی نمی‌باشند لذا مسیولیتی در قبال این شرکت‌ها و یا افراد نداشته در نتیجه امکان کلاهبرداری بسیار زیاد خواهدبود.

لذا شما باید ابتدا از منابع تبلیغی معتبر استفاده کرده سپس در مورد هر یک از این شرکت‌ها تحقیقات لازم را به عمل آورده سپس اطمینان کنید و اقدام به اجاره سند بنمایید.

در گروه اجاره سند راه‌گشا با سابقه‌ای بیش از یک دهه همواره در خدمت شما عزیزان بوده‌ایم و در این مسیر طولانی همواره عاری از اشتباه و خطا و بدون درج حتی یک مورد اشتباه به کار خود ادامه داده‌ایم.

شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از طرق مختلف همچون تماس و یا پیام در رسانه‌های جمعی مانند تلگرام و واتساپ از طریق شماره تماس 09192702181 و یا از طریق مراجعه به سایت ما به نشانی www.rahgosha.com سوالات و ابهامات خویش را با کارشناسان و همکاران ما در میان گذاشته و پس از حصول اطمینان و رسیدن به جواب سوالات خویش اقدام به تهیه سند اجاره‌ای بنمایید. در پایان از صمیم قلب ‌آرزو داریم که هیچ انسانی دربند و گرفتار نباشد.

5/5 - (2 امتیاز)
Call Now Button