سند اجاره ای برای آزادی زندانی

کلیدی‌ترین نکات اجاره سند برای زندانی با پایین‌ترین قیمت

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که روزانه و ساعت‌ها در فضای مجازی و انواع رسانه‌های خبری وقت خود را سپری نکند.

با افزایش جمعیت و افزایش نرخ ارتکاب جرم و جنایت یکی از مواردی که روزانه ممکن است به آن برخورد کنیم عباراتی همچون سند اجاره‌ای – اجاره سند و وثیقه است و حتی در مواردی که فردی خود یا یکی از اعضای خانواده و نزدیکانش مرتکب جرمی شده یا کاری خلاف قانون وضع شده در جامعه انجام داده باشد و یا تنها متهم به انجام کاری خلاف قانون شده‌باشد که هنوز به اثبات نرسیده برای رهایی از زندان و یا استفاده از حق مرخصی خویش با صلاحدید قاضی محترم پرونده نیاز به وثیقه پیدا خواهدکرد و در اینجاست که با عباراتی همچون سند ملکی برای وثیقه– وثیقه – قرار وثیقه- وثیقه برای آزادی زندانی و . . . روبرو خواهدشد.

در این صورت اگر دارای وثیقه تعیین شده با همان ارزش باشد که روند کار بسیار سریع انجام خواهدشد اما اگر فاقد وثیقه خواسته شده باشد در این صورت نیاز به تهیه وثیقه و سند از فرد دیگری پیدا می‌کند.

لذا با عباراتی همچون: وثیقه اجاره‌ای- اجاره وثیقه- وثیقه برای دادگاه وثیقه برای دادسرا- وثیقه برای زندانی- وثیقه برای مرخصی زندانی- وثیقه برای آزادی زندانی- سند اجاره‌ای-  سند اجاره‌ای برای زندانی- سند اجاره‌ای برای مرخصی زندانی- سند اجاره‌ای  برای آزادی زندانی- سند اجاره‌ای برای دادگاه- سند اجاره‌ای برای دادسرا- اجاره سند – اجاره سند برای زندانی- اجاره سند برای مرخصی زندانی- فرار متهم و تکلیف وثیقه – اجاره سند برای آزادی زندانی- اجاره سند برای دادگاه- اجاره سند برای دادسرا برخورد کرده‌اید.

در این مقاله گروه تامین سند اجاره ای راه گشا سعی بر این دارد که این روند را برای عزیزانی که به تازگی با ‌آن مواجه شده و اطلاعاتی د رمورد این موضوع ندارند به صورت کلی توضیح دهد تا نمایی از مسیر پیش رو داشته باشند و بهتر بتوانند در مورد کاری که پیش رو دارند تصمیم‌گیری نمایند.

اجاره سند برای زندانی

یک متهم (شخصی که کاری را ممکن است انجام داده باشد یا خیر و هنوز تایید یا رد نشده و به اثبات نرسیده است) یا یک مجرم (شخصی که بنا بر شواهد و مستندات موجود در پرونده مرتکب جرمی شده و انجام آن توسط وی به اثبات رسیده است) در محضر دادگاه یا دادسرا قرار می‌گیرند و بنابر صلاحدید قاضی پرونده به طور موقت (برای متهمین) یا دایم تا گذراندن دوره محکومیت (برای مجرمین) به زندان فرستاده می‌شوند در بسیاری از موارد بنابر دلایلی (برای متهمان دلایلی همچون جمع‌آوری شواهد و اسنادی دال بر بی گناهی وی و همچنین رسیدگی به امور کاری خود و امور روزمره خانواده خویش و برای مجرمان نیز برای جلب رضایت و طلب عفو و بخشش از شاکی یا شاکیان پرونده و همچنین رسیدگی به امور معیشتی و روزمره خانواده و افراد وابسته و تحت تکفل خویش) معمولا بیشتر افراد می‌خواهند از حق قانونی مرخصی خود استفاده نموده و از زندان خارج شوند.

این مطلب را نیز بخوانید: آیا زندانی مهریه با سند آزاد می شود؟

این مهم تنها زمانی حاصل خواهدشد که قاضی محترم پرونده بنابر شرایط پرونده( مجرم یا متهم بودن فرد – نوع و شدت جرم انجام شده یا اتهام وارده- سن و شرایط خاص مجرم یا متهم – تعداد دفعات محکومیت و یا اتهام شخص مورد نظر- ضوابط قانونی و مفاد مندرج در قانون و در نهایت اختیاراتی که قانون به شخص قاضی اعطا کرده‌است) اقدام به تعیین قرار وثیقه برای فرد مورد نظر نموده و با ثبت آن در پرونده و اعلام به وی این اجازه را به ایشان بدهد که با ارایه  وثیقه خواسته شده بتوانند عز از اسارت نجات یابند.

اما در این مرحله اگر نزدیکان فرد زندانی فاقد وثیقه خواسته شده باشند( در اینجا مورد منظور ما از وثیقه فقط سند ملکی می‌باشد یعنی یا فاقد سند ملکی شخصی باشند و یا ملکی داشته باشند که ارزش آن کمتر از وثیقه خواسته شده باشد) به ناچار مجبور خواهند شد از فرد یا افراد دیگری درخواست کمک کنند.

در این زمینه شرکت‌ها و موسسات و افرادی وجود دارند که شغلشان برقراری ارتباط بین  افراد درخواست کننده وثیقه(سند ملکی) و شخص سندگذار است.

پس خانواده فرد زندانی مجبور می‌شوند به این شرکت‌ها مراجعه کرده و درخواست سند اجاره‌ای کنند.

نکات اجاره سند

برای اجاره سند ابتدا پس از  تعیین قرار وثیقه از سوی قاضی محترم پرونده اگر فرد زندانی و یا نزدیکان و خانواده وی فاقد وثیقه خواسته شده باشند در این مرحله ایشان ناچار به رجوع به افراد و شرکت‌های سندگذار خواهندشد.

این مطلب را نیز بخوانید: صدور قرار وثیقه در چه مواردی ممنوع است؟

اولین نکته مهم و کاری که باید انجام دهند تحقیق در مورد این افراد و شرکت‌ها خواهد بود چرا که زمینه کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد.

پس از تحقیق و حصول اطمینان از سلامت شرکت مورد نظر و عملکرد ایشان شما به این شرکت مراجعه کرده و شرایط پرونده خویش را بازگو کرده و شرکت مورد نظر با توجه به میزان قرار وثیقه و شرایط  و جزییات پرونده شما اقدام به معرفی یک سند اجاره‌ای خواهدکرد.

پس از حصول توافق بین طرفین قرارداد و امضای قرارداد اقدام به دریافت ضمانت از شما خواهند کرد .

نکته بسیار مهم این است که میزان و نوع ضمانت دریافت شده باید متناسب با وثیقه مورد نظر و قانونی و طبق مفاد قرارداد باشد.

پایین‌ترین قیمت اجاره سند

در مورد هزینه اجاره سند و سند اجاره‌ای و انواع وثیقه برای زندانی به هیچ عنوان مبلغ خاص و مشخصی وجود ندارد اما با توجه به میزان قرار وثیقه و جزییات هر پرونده مبلغ مشخصی وجود دارد که با کمی تحقیق و مشاوره با شرکت‌های مختلف شما می‌توانید نرخ اصلی را بیابید .

نکته حایز اهمیت در اینجا این است که نرخ بسیار بالاتر و یا پایین‌تر نشانه خوبی نیست زیرا نرخ بالاتر یعنی سو استفاده از شرایط اضطراری و روحی و روانی خانواده فرد زندانی و نرخ بسیار پایین‌تر نیز احتمال بسیار زیاد نشان‌دهنده مشکلی در این موضوع است مثل جعلی بودن سند.

شرایط اجاره سند برای زندانی

اولین شرط اقدام برای اجاره سند برای زندانی موافقت قاضی پرونده و اعلام قرار وثیقه از جانب وی می‌باشد.

این مطلب را نیز بخوانید: اصلی ترین شرایط ارائه مرخصی زندانی

بعد از آن تحقیق و یافتن یک موسسه یا شرکت معتبر اجاره سند و پس از انجام صحبت‌ها و توافقات اولیه بین دو طرف قرارداد نوبت به عقد قرارداد بین شما و شخص سندگذار در حضور شرکت اجاره سند می‌رسد.

در این مرحله شرایط قرارداد برای هر دو طرف خوانده شده و هر دو طرف قرارداد ملزم به اجرای آن خواهندبود.

یکی از وظایف شما به عنوان طرف اجاره کننده سند اجاره‌ای ارایه مدارک لازم برای سند اجاره‌ای می‌باشد.

مراحل اجاره سند

پس از تعیین قرار وثیقه توسط قاضی محترم پرونده و جستجوی یک شرکت یا شخص سندگذار معتمد و مطمین از سوی شخص یا خانواده زندانی باید ایشان به این شرکت مراجعه کرده و پس از انجام صحبت‌ها و توافقات اولیه بین دو طرف قرارداد مابین دو طرف عقد قرارداد صورت پذیرد و پس از اینکار باید مدارک پرونده و مدارک سند ملکی مورد نظر در اختیار شرکت اجاره‌دهنده سند قرار گرفته تا وی بتواند مراحل قانونی سند اجاره‌ای را انجام دهد.

پس از انجام مراحل اداری این کا رو انجام ثبت وثیقه در دستگاه قضا شخص زندانی از زندان آزاد خواهد شد.

این مطلب را نیز بخوانید: قرار وثیقه چیست؟چه ویژگی های دارد و چه زمان صادر می شود؟

گروه اجاره سند راه‌گشا

در پایان این مقاله و پس از تشریح کلیات مبحث اجاره سند(اجاره وثیقه- سند اجاره‌ای و . . . ) ما در گروه اجاره سند راه‌گشا مفتخریم که با سربلندی و اطمینان خاطر اعلام کنیم در سابقه خود که بیش از یک دهه‌   با بهره‌‌مندی از کارشناسان و همکاران کارکشته و کاربلد  و بدون داشتن حتی یک مورد خطا در پرونده کاریمان همواره در خدمت هم‌میهنان خویش بوده‌ایم و سعی داشته‌ایم تا عزیزان دربند را به آغوش امن خانواده و جامعه بازگردانیم.

شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطراز پاسخگویی صبورانه همکاران ما در گروه اجاره سند راه‌گشا در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق راه‌های ارتباطی همچون سایت (WWW.RAHGOSHA.COM) و یا اپلیکیشن واتساپ (09192702181) و یا تلفن و پیامک (09192702181) با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و مشکل خود یا عزیزانتان را در کمترین زمان ممکن برطرف بنمایید.

از خداوند بخشاینده و مهربان خواستار نظم و آرامش  و امنیت در همه جوامع بوده و از ایشان طلب جامعه‌ای عاری از هرگونه جرم و جنایت و خلاف خواهیم داشت.

4.1/5 - (56 امتیاز)
Call Now Button